Raul nu e Solitar


Sa moara! Sa faca! Sa dreaga! Am 15769 de dracusori ce-mi joaca in minte. Am parte de departe de cea mai idioata perioada din ultima vreme. Trei zile de cosmar. Si jur, sunt ateu, nu cred in superstitii, in supranatural, in dragoste la prima vedere, si-n revenirea Stelei pe locul 1 pana la sfarsitul campionatului asta de fotbal. Dar, parca e prea de tot. De la una simpla, au venit 800 pe capul meu. M-am trezit cu un fir de incarcator de telefon rupt, m-am trezit cu telefon uitat in taxi, m-am trezit nevoit sa o tai la servici in conditii dificile, ca sa nu zic altfel, m-am trezit ca n-am putut sa recuperez cartela cu vechiul meu numar de la Vodafone pentru ca nu aveam 10 lei la mine in momentul ala si cazut-am in penibil putin. Si asta asa, la prima strigare. Pentru ca erau de insirat cu mult mai multe. Bai nene! Numai de n-as fi plecat d-acasa sambata. Treaba asta cica m-a dus cu gandul la o zicatoare veche, "Un rau nu vine niciodata singur". Cu toate cele confirmate de mine mai sus, incep sau dau crezare din ce in ce mai mult chestiei asteia. Ca-i prea de tot! Inchei subiectul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu